سفارش کپی رایتینگ و تولید محتوا

از اینکه اینجا هستید خوشحالم و امیدوارم با شما هم مانند دوستان پروژه‌های پیشینم یک تجربهٔ همکاری به‌یادماندنی داشته باشم. بنده در این زمینه‌ها می‌توانم به شما کمک کنم:

۱- کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی

  • کپی رایتنگ لندینگ پیج: نوشتن متون ترغیب‌کننده برای صفحات اصلی وب‌سایت یا صفحات فرود کمپین‌ها و صفحهٔ دربارهٔ ما، صفحهٔ فروش محصول/خدمت و … (بد نیست نمونه‌های کپی‌رایتینگم را ببینید)
  • انتخاب شعار برای کمپین تبلیغاتی یا ترغیباتی شما که اصطلاح فنی آن اسلوگان (Slogan) است.
  • انتخاب شعار برند که متخصصین برندینگ به آن تگ‌لاین (Tagline) می‌گویند.
  • طراحی متن اصلی یا دقیق‌تر بگویم headline و sub-head برای بنرهای تبلیغاتی
  • نگارش و انتشار رپرتاژ یا همان پست تبلیغاتی (Sponsored) در صفحه‌ٔ لینکدین خودم که بیش از ۱۳هزار دنبال‌کننده دارد یا در صفحهٔ ویرگولم.
  • ویرایش و جذاب‌تر کردن متون و تیترهای موردنظر شما
  • انتخاب نام برند، محصول یا خدمت جدید شما

۲- طراحی هویت کلامی

برندها شخصیت‌های شبه‌انسانی دارند که علاوه بر ویژگی‌های دیداری مثل لوگو و رنگ سازمانی، صدا و لحن ویژهٔ خود را هم باید داشته باشد تا از رقبا متمایز شود. در کنار برندبوک، سند هویت کلامی (Verbal identity) شامل ارزش‌های کلامی برند، صدا و انواع لحن برند در رسانه‌های گوناگون با همراهی شیوه‌نامهٔ نگارش، کنار هم قرار می‌گیرند تا دارایی‌های نوشتاری برند، یک‌دست و هم‌صدا شوند.

۳- آموزش کپی‌رایتینگ

از سال ۱۳۹۸ تا به‌امروز در چندین دورهٔ کارگاهیِ آنلاین و حضوری، مبانی کپی‌رایتینگ را به درخواست مجموعه‌های مختلفی مثل ایران‌هاست، سئو۲۴، لندین، باشگاه محتوا، My DMC (مجموعهٔ آقای عادل طالبی)، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران، شتابدهندهٔ بانا، مرکز مالی ایران، آکادمی سورنا و… برگزار کرده‌ام. همچنین به کارشناسان بانک سامان نیز آموزش کپی رایتینگ در شبکهٔ اجتماعی (کپشن‌نویسی) و نیز بازاریابی محتوایی داده‌ام.

۱-۳- آموزش تخصصی تولید محتوای متنی (وبلاگ نویسی)

پیشتر این دوره را به‌شکل آنلاین در مدت ۲۲ ساعت تدریس و راهبری کردم. البته طول دوره، بسته به نیاز شما و فراگیران، می‌تواند کم یا زیاد باشد. از بازکردن نطق نوشتن، کپی‌رایتینگ، بازاریابی محتوایی، تقویم محتوا و سنجش محتوا را در این دورهٔ عملی مرور کردم و مقاله‌های فراگیران را قدم‌به‌قدم، بررسی و با کمک خودشان رفع اشکال کردم.

۴- مشاورهٔ تولید محتوا (استراتژی محتوا)

اگر برای سایت خود نیاز به مشاوره محتوا دارید و می‌خواهید بدانید چه‌چیزهایی باید بنویسید تا مخاطب را جذب کنید یا مشتریان را بهتر و بیشتر دلبسته و وابستهٔ خود کنید، می‌توانید روی کمک من حساب کنید.

آیین همکاری در ۷گام

یک پروژه کپی‌رایتینگ یعنی یک همکاری صادقانه و آگاهانهٔ زمان‌بر و دقیق. کپی‌رایتر باید برند، محصول، مخاطب و نیاز شما را مثل کف دستش بشناسد. بنابراین با طی ۷گام زیر سعی می‌کنیم یک شناخت جامع و یک همکاری خیلی خوب را رقم بزنیم.

۱- پیش از هر کاری، لطفا فرم اطلاعات اولیهٔ زیر را برایم تکمیل کنید:

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید

(همچنین می‌توانید نام، شماره‌تماس و شرح پروژه خود را برایم به work@hossein-vojdani.ir ایمیل کنید.)


۲- پس از دریافت پیام‌تان، شرح پروژه و خواستهٔ شما را بررسی می‌کنم و اگر توفیق همکاری داشتم ضمن پاسخ، از ابعاد و جزئیات پروژه و به‌ویژه کیفیت محصول یا خدمات شما بیشتر جویا می‌شوم (در قالب بریف کپی رایتینگ و جلسات آنلاین و..). اگر ابهامی نداشتم، براورد زمانی و مالی انجام پروژه را اعلام می‌کنم.

۳- پس از توافق با شما، نیمهٔ اول حق‌الزحمه را به‌عنوان پیش‌پرداخت از جناب‌تان دریافت می‌کنم تا به‌سرعت وارد گام‌های بعدی همکاری شویم.

۴- اگر نیاز به جلسهٔ آنلاین داشته باشیم تا بیشتر و راحت‌تر صحبت کنیم، جایش همین‌جا در گام چهارم است.

۵- حالا نوبت به کسب اطلاعات دقیق و مکتوب از کسب‌و‌کار یا سازمان شما، مخاطبین و مشتریان هدف در قالب فرم بریف (‌Client brief) است که برای‌تان ارسال خواهم کرد.
معمولا پس از بررسی بریف تکمیل‌شده و مطالعهٔ اسناد شما، باز هم جلسهٔ آنلاین یا گفتگوی تلگرامی خواهیم داشت.

۶- نسخهٔ اول متن را می‌نویسم و معمولا در قالب یک سند آنلاین (گوگل داکس) رویش همفکری و گفتگو می‌کنیم. (به‌تجربه، حداکثر پس از دوبار بازنویسی متن‌ها و گنجاندن دیدگاه‌های شما، رضایت‌تان جلب می‌شود!)

۷- و در پایان، تصفیهٔ حساب می‌کنیم و آرزوی موفقیت و دیدار دوبارهٔ شما را می‌کنم.

اگر قرارمان بر همکاری شد، بنا را بر صداقت و خوش‌قولی می‌گذاریم و چه بهتر که قرارداد هم ببندیم. منتظرتان هستم.