گزارش نویسی و به زبان ساده، آمار دادن از آن کارهایی است که هرچقدر اندر فوایدش بنویسیم کم است. اصلا یک فرق گلدرشت ما جهانسیّمیها با آنوَر آبیها همین توجه آنها به آمار و تحلیلهای «دقیق» دادن است، البته این شاید ریشه در فرهنگ ما هم داشته باشد که شفافیتِ برآمده از مسئولیتپذیری در آن کم شده یا شاید هم از اول کم بوده... که در این مقال نمیگنجد. راستش از موقعی که اولین گزارش…
ادامه مطلب »
دسته: حرفِ مربوط
در این زمانه بینارشتهای که همه چیز به هم ربط دارد باید از دانشهای مختلفی استفاده کرد. در این دسته، حرف نامربوط نمیزنم. در عوض مطالبی درباره بازاریابی محتوایی، کپیرایتینگ، یوایکسرایتینگ مینویسم. لاجرم گریزی هم به تبلیغات، ویراستاری، علوم شناختی و روانشناسی، دیجیتال مارکتینگ، روابط عمومی، تجربه کاربری و … خواهم زد.